مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 21:552023-07-31سياسي

 قرآن سوزی و هر گونه اهانت به مقدسات اسلامی باید جرم انگاری شود


 وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در هجدهمین نشست فوق العاده وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شده بود ، -  وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در هجدهمین نشست فوق العاده وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شده بود ، شرکت و سخنرانی کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، متن سخنرانی حسین امیرعبداللهیان در این نشست که در واکنش به هتک های اخیر قرآن کریم در دو کشور سوئد و دانمارک برگزار شده بود به شرح زیر است : بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای رییس، خانم ها و آقایان، همکاران محترم، مایلم مراتب تشکر خود را از آقای حسین ابراهیم طاها دبیرکل محترم سازمان همکاری اسلامی برای تسهیل برگزاری نشست فوق العاده شورای وزیران امور خارجه سازمان که به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران، جمهوری عراق و پادشاهی عربستان سعودی تشکیل میشود، اعلام نمایم.

نشست امروز را باید اقدامی در تداوم کوشش های قبلی دولت های عضو سازمان همکاری اسلامی در امر مقابله با اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و ارزش های دین اسلام در نظر گرفت.

گردهمایی امروز ما نمایان گر عزم استوار دولت های اسلامی به عنوان نمایندگان امت واحده اسلام برای مقابله موثر با پدیده شوم اسلام هراسی، نفرت پراکنی و اعمال تبعیض و خشونت نه تنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 قرآن سوزی و هر گونه اهانت به مقدسات اسلامی باید جرم انگاری شود

 قرآن سوزی و هر گونه اهانت به مقدسات اسلامی باید جرم انگاری شود